SNÖ

Har ni sätt all snö ute? Det är helt sjukt! Vad kommer den ifrån? Och igår fick jag veta att det var snö storm i Turkiet, hur normalt är det på en skala från 1-10? Det är mer snö nu än vad det har varit under hela vintern, sjukt. Kan det inte vara så här mycket snö på julafton någon gång? Det ska inte vara snö NU, det ska vara hyffsat varmt och inte sliskigt och blött på marken.
Lagom kul att jag ska följa med pappa och Elena med ut imorgon bitti på promenad och vandra i snön/kylan. Kan bli mysigt också, det återstår och ser till morgon dagen. Ni får ha det så mysigt i vinter mörkret och rå om varandra.
Godnatt sötnosar!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0