Shoe love

Det lönar sig att städa och tjäna pengar. Idag köpte jag ett par nya älsklingar. Så himla sjukt fina. Love them! Höga lack skor, me like. Dom åker med på kryssningen, kommer ha snyggast fötter av alla på hela båten. Är så glad över dem, det bästa som finns, SKOR.
Bild kommer komma upp senare när jag fått kameran. Som jag förövrigt tagit reda på är hos mamma och väntar. Så ska åka dit imorgon och hämta den! Äntligen är min kamera tillbaka i trygga händer!
Så vad ska ni göra idag?
Tror att Julia kanske kommer förbi och solar annars skulle jag hooka med Mia älskling och hitta på något. Får se hur det hela slutar. Men ni får ha en helt underbar måndag.
/ Kram M

Vad sägs om denna pärla då? Nästa inköp om 2 veckor?

Kommentarer
Postat av: Julia

sorry babe :(

jag fastnade på annat håll, sola imorgon innan kryssnings time? :D

2009-02-24 @ 00:24:05
URL: http://juline.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ingen fara, gick på Akkurat med pappa och åt. Riktigt mysigt, saknade mamma lite då, hon jobbade ju där förr och vi var med henne på jobbet någon gång då och då när vi var små :)

Hahah imorgon hinner vi inte sola?:P

vi ska typ åka hemifrån oss runt 05.00 på morgonen :P

Jag ska sola idag.

<3

2009-02-24 @ 10:06:23
Postat av: Julia

Menade ju idag knäppo :) men nu har du redan solat så jag struntar i det och kör det när jag kommer hem från kryssningen :)



<3

2009-02-24 @ 15:44:57
URL: http://juline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0