Onsdag med shopping

TJIHU! Gud vad glad jag är. Har shoppat loss lite idag, älskar det. Tråkigt att det kostar pengar men det är så värt det. Idag handlade jag så mycket som
5 linnen
1 kofta
1 partytop
2 bh:ar med trosor
Hel nöjd måste jag säga. Kanske lägger upp bilder sen, men det kommer i så fall ta några dagar eftersom jag lånat ut min kamera till mina kusiner och inte fått tillbaka den än.
Sov hos älsklingen igår efter att jag tittat på hans tävling. Han satte pers igår i 60m, mycket bra! Så kul och att se vad det är han älskar så mycket. Och imorse hade jag sovmorgon för att Nosrat var borta så det var riktigt skönt, dagen gick undan. Dagens hittills enda nedåt gång var att jag glömde min påse med grejer i skolan. Men den tog min snälla klasskamrat Carro hand om så det löste sig.
Imorgon ska jag prova marinblå chinos också, kanske blir ett par så då är jag 300kr fattigare där med. Sen om jag nu ska köpa något mer så blir det underkläder. Men måste tänka på att spara lite pengar också, alla <3 dag är snart och då är det biomys med killen som gäller.
Med tanke på Deniz, HAN HAR KLIPPT SIG idag! Kort hårig. Och jag vet inte hur han ser ut, men han måste ju vara snygg, med det ansiktet kan det inte ha blivit något annat resultat.
Nu ska jag packa det sista och sen vänta på att pappa kommer och plockar upp mig, han borde vara här vilken minut som helst nu. Ha det så bra så kanske jag skriver ett inlägg senare.
/M

Härligt höga vi ser ut att vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0