Nagellack

Juste sorry allihopa!
Kommer ni ihåg att jag köpte ett svart glittrigt nagellack på Make Up Store förra veckan? Jag skulle sedan meddela er om kvalitén på det lilla innehållet i den lilla burken. Och ja, det var grymt snyggt. Och kvalitén, jaa den var väl inte vad jag räknat med. Ett nagellack för 124 kr tycker jag ändå att man kan räkna med en viss förväntan. Det var snyggt och kändes bra på, satt hyffsat bra. Inte bäst, men det beror väl lite på vad man gör och hur försiktig man är. Jag kan inte säga att jag är den som inte tar i något för att naglarna ska förbli hela och fina. Men det finns defnitivt billigare nagellack som sitter bättre men då kanske det inte är lika snyggt? Vad vet jag, det är en smaksak. Nu i efterhand hade jag hellre köpt en bh för pengarna men köpt är köpt. Och det är jävligt snyggt på så jag är ändå nöjd.
Nu vet ni i alla fall vad ni har att räkna med när ni köper ert nagellack på Make Up Store.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0