Fixa livet

Hej alla glada. Idag är det måndag, som det är 48 gånger om året.
Jag sov 4,5 timmar igår natt så idag har det varit en lång dag i skolan, började 08.30 och slutade 16.00. Och hela dagen har bestått av inlämningar och redovisningar men det känns skönt att de är över nu. Fick reda på vad jag fick på mitt svenska prov idag också, MVG så jag är super nöjd. Så när väl skolan tagit slut för dagen samåkte jag hem med min Denizo och hämtade lillen på dagis. Sen har jag inte gjort mer än lagat mat, dammsugit och suttit här framför dumburken.
JAG FICK MITT TERMINS KORT PLUS IDAG!! Gissa om jag är glad! Äntligen har jag det, nu kan jag åka hit och dit när och hur jag vill. Så himla skönt. Slipper man oroa sig eller få dåligt samvete för att planka och åka fast.
Får se vad kvällen bjuder på. Har bestämt mig för att fixa upp lite grejer i livet, började idag. Har beställt tid på um så ska dit på onsdags morgon och få en sak klar för mig. Och nu ska jag gå in på min bank och aktivera mitt nya bankomat kort och efter det så ska jag kolla lite på bubbleroom. Ska även gå in på en annan hemsida och kolla upp lite grejer, har nämligen börjat fundera på att börja dansa, skulle vara rikitigt kul med tanke på att jag lever för det. Sen så ska jag damma av mitt rum, usch det behövs verkligen. Sen ska jag gå in på sats och kolla upp mitt kort, det har blivit något knas så det funkar inte.
Ha en fortsatt trevlig måndags kväll så hörs vi senare. Nu ska jag dunka till musik så jag kan städa sen. Utan musik, ingen städning.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0