Alla hjärtans dag

Hej bloggers!
Idag är det onsdag, var ett tag sen vi hördes sist men så kan det gå. Så vad har hänt i mitt liv de senaste dagarna?
Min alla hjärtans dag spenderades tillsammans med min kära pojkvän Deniz, vi åt i kungshallen och gick sedan på 9 bion och såg "Benjamin Buttons otroliga liv". En bra film men den var inte som jag trodde vilket gjorde att den inte var en självklar 10 poängare. Den får 3,5 av 5 toasters. Hur som, efter bion kom vi hem till min lilla lya, där det magiska sker. Haha nemen jag hade gjort i ordning i mitt rum lite med tända ljus och så, det var riktigt mysigt faktiskt. För att vara första gången så tycker jag att jag får ett klart godkänt eller vad säger du älskling?;)
Fick ni några trevliga alla <3 dag presenter? Jag fick ett par super fina örhängen från Snö utav mamma och en varm och gosig dunjacka utav pappa som ska användas flitigt i Österrike då vi ska åka skidor. Och sen naturligtvis får vi inte glömma min allra bästaste present från Denizo, blommor, Merci och ett super gulligt kort. Som han dessutom gjort själv. Vart nog gladast över koretet hehe. Bilder kommer upp imorgon.
Sen har jag bara varit i skolan och tränat på gymmet som vanligt folk gör. Dock kände jag mig riktigt krasslig i måndags så stannade hemma. Men de har gått över nu så humöret är på top och jag skiner som en solstråle.
Idag ska jag träna i sumpan och sedan hooka ihop med kusin Pessica för en fika och prata om lördag. Då jag går loss med henne och Mia på Jannis utflyttningsfest. Det är porrtema som gäller, några förslag?
Ska lyssna vidare på musik nu, ciao!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0