1 vecka kvar

God förmiddag allihopa!
Idag är det första dagen utan min älskling. Var och lämnade honom på arlanda 05.15 imorse, lite bittert men det var värt det hela vägen. Vi låg hemma i hans säng och mös de sista timmarna innan han skulle åka, det var nog de mysigaste timmarna vi  haft tillsammans. Han låg där bredvid mig och höll om mig och pussa på mig lite då och då. Helt underbart var det. En vecka är inte mycket men när man ses varje dag så är det en ganska stor förändring. Fick pussa och krama honom för sista gången innan han åkte i alla fall, kändes ändå skönt. Så nu sitter jag här, har en hel vecka framför mig då han är bortrest i Portugal med 20+ grader, orättvisst. Men han har förtjänat det, det har han. Men han ska väl mest träna där nere, kommer tillbaka brun och härlig. Alltid trevligt.
Men nu ska jag klä på mig och kasta på lite smink, pappa är snart här då vi ska åka till IKEA och handla, vad jag vet en säng ram. Hoppas att min knubbis lampa finns där, då ska jag handla den! Men nu mot sovrummet, hare gött så länge!
Juste! om det är någon som undrar varför bilder inte publicerats är det på grund utav att jag fortfarande inte fått tillbaka min kamera. Men den bör vara tillbaka inom någon dag eller två.
/M

Min baby på alla hjärtans dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0