Uppackning

Hej allihopa!
Vaknade hyffsat sent idag, 12.30 hemma hos min älskling. Har precis duschat och ska snart bege mig hem till mamma för att hämta res väskan från Gotland och åka hem med den till pappa och packa upp resten. Det har tagit sisådär 2 veckor för mig men idag är jag på g. Att packa upp är verkligen tråkigt.. mycket roligare att packa och vara påväg till något varmt land än att packa upp för att man har kommit hem.
Hur som, nu ska jag också träffa pappa som jag inte gjort på ett bra tag.
Efter att jag varit hos pappa och packat upp blir det hem till mamma igen för imorgon bitti ska jag upp tidigt och vara med på lillens upprop. Tänk att han börjar ettan nu, hihi.

En fråga bara som jag måste ställa.. Jag har hittat en skinn väska som jag blivit helt förälksad i, i märket Diesel och den kostar 3000 kr. Är det normalt att handla en handväska för så mycket pengar? Det är det väl om man verkligen gillar den och lovar att använda den dyrt och heligt? Hehe. Det tycker nog jag i alla fall, fast det kanske också är för att jag så gärna vill ha den. Nu ska jag börja bege mig mot mamma, ni får ha en så bra dag.
Kramar /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0