Skolstart

Jaha, då har man avverkat första dagen i skolan och det kändes väl .. så där halv kul. Fyfan tvåan kommer att bli tuff. Och schemat är inte klart för oss lärlingar än, vilket känns som en himla röra. Men men, det var kul att träffa alla klass kamrater och höra om lovets bravader. Vi fick även en ny tjej till klassen, Veronica. Verkar som en söt och snäll tjej men har inte lärt känna henne än men det kommer.
Hur som, efter skolan åkte jag och Deniz in till stan och kollade på Zara, är helt kär i två par skor där ifrån. Känns sorgligt med tanke på att jag vet att jag aldrig kommer få äga någon utav dem. Väl efter Zara åkte vi till rådmansgatan för att möta upp pappa på Lobby, där vi träffade Joe Labero. Inte direkt någon trevlig man men det berör inte mig. Och efter Lobby åkte vi till centrum och handlade nya bh:ar till mig, tack så mycket padre.
I alla fall.. nu ska jag tvätta rent lite i köket (JA MAMMA!) och sen åka hem till Deniz och sova där. Och imorgon är det då skola igen, SUCK! Hoppas skol terminen går fort, det behövs verkligen.
Och vi får inte glömma! Anna och Nicklas fick sin mycket söta och välbehållda dotter idag, namnet blir Nova. Ett stort GRATTIS till dem och hoppas att allt fortsätter lika bra som det hittills gjort.
Ha en bra kväll och ett förslag till er som inte har något för er ikväll.. klockan 21.00 kommer det en film med Jennifer Aniston på kanal 9. Filmen heter "Ryktet går" och jag tror det är en riktigt rolig film. Handlar om att en man ligger med alla kvinnor i Jennifers familj. Snacka om att röra till det. Hur som, ha en super trevlig måndags kväll så hörs vi och störs imorgon. Kram /M

Från lillen till storebror, han är så glad över att ha fått en lillasyster. Lilla Nils.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0