Läskiga sammanträffanden

Kan ni gissa vad som nyss hände? Jag sökte lite och klickade vidare på youtube när jag kollade på djurvideos och kom till videos där djuren "pratar". Och just när jag satt på ett klipp där en hund "talar".. jo då har Theo bytt till kanal 5 där AFV är på TV och just då när vi bytt kanal säger Tom (programledaren) "Alla videos med talande hundar och katter vill vi se". HUR STOR ÄR DEN CHANSEN? Precis när jag kollar på just det temat på datorn. Läskigt det där, hur det kan bli ibland.

Kommentarer
Postat av: Mija

HAHAHA :D!!

2009-08-21 @ 07:16:48
URL: http://mijaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0