Körkortet är på g

Hej allihopa! Idag är det tisdag och det har varit en riktigt skön dag faktiskt måste jag erkänna. Gick i skolan till 11.20 sen skrev jag ut papper för körkortstillstånd och sedan bar det av mot hemtrakterna för att göra syntest. Viket gick suveränt. Jag blev godkänd, dock var jag lite närsynt men det var inga men som krävde åtgärder. Men hon erbjöd mig att om jag ville så kunde jag boka tid och komma in för att köpa glasögon (alt. linser?) som gör att jag ser skarpare på längre håll. Men det är inget jag är intresserad av.. eller? Jag är inte så säker längre, man ser ju smart ut i glasögon. Skulle vara kul att ha ett par när man sitter i bilen.
Men det känns så himla skönt att jag äntligen fått komma igång med det här nu. Fick börja för 1 år sen men har inte haft någon att övningsköra med.. tills nu! Pappa har pratat med sina vänner Christian och Wendy och båda två har ställt upp på att lära mig. OM jag är glad. Så himla snällt utav dom. "Slösa" sin fritid på mig för att jag ska få körkort, guld värt.
Så nu ska jag satsa stenhårt och skicka in papprerna redan idag.
För övrigt har jag även blivit erbjuden att börja städa hos pappa igen, vilket jag inte tackar nej till. Behöver pengar och det är tills det har lösts sig med min lärlingsplats och jobbet där och så.
Imorgon ska jag på möte angående det så det känns skönt, och förmodligen kommer det att lösa sig då också.
Men nu ska jag hämta lillen och sen gå ner till centrum för att byta mina nyköpta bh:ar. Det har visat sig att de är för små. Ni vet man orkar inte pröva där för att det är lång kö eller man har hyffsat brottom, well. Nu har jag 4 försmå bh:ar som jag måste byta. Problemet är att 85C är svårt att hitta i de finare bh:arna. Det är bara de där fula och tråkiga bh:arna som har den storleken. Och jag vägrar att köpa dom. Så nu ska jag gå ner och kolla utbudet. Hoppas det kommer gå bra.
Hoppas ni haft en bra dag och inte tröttnat på skolan för det är en lång bit kvar.
Hugs /M

Okej, urkass bildkvalité

Kommentarer
Postat av: Matrix nörd

Jag har kollat in dig och du har D i storlek ;-) försök inte neka, jag ser dig varje dag



// Yoda yes-no-maybe

2009-08-25 @ 16:19:22
Postat av: Madeleine

Haha pajas och jag vet vem du är! Men jag vill inte ha D.. finns inge vidare fina bh:ar i den sizen :/

2009-08-25 @ 18:11:01
URL: http://madeleineen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, det vet du inte alls ;-) jag är den mystiske mannen som vill klä av dig

2009-08-25 @ 20:57:42
Postat av: Matrix nörd

Haha, det vet du inte alls ;-) jag är den mystiske mannen som vill klä av dig

2009-08-25 @ 20:58:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0