Godmorgon Gotland

Hej allesammans! Nu har jag spenderat 4 dagar på Gotland, vilket betyder att det bara är 3 dagar kvar på denna härliga plats. Gissa om jag kommer sakna det, sista året nu som Clematis är öppet så vi utnyttjar det till fullo och dansar på borden och skrattar och sjunger. Klockan är nu 11.31 och Mia ligger fortfarande och sover, sliten från gårdagen? Jora, det kan jag lova.
Vaknade runt 10 imorse då jag kom på att jag tappade mitt kamera fodral igårkväll så jag tog mig en liten promenad för att pröva på lyckan och se om jag skulle få något fint resultat men icke sa nicke. Inget kamera fodral. Känns lite sådär halv kul att det är borta, det var himla dyrt och väl behövligt för att kameran inte skulle bli förstörd, men nu är detnhärliga tiden över. Nu måste jag vara super försiktig så att jag inte repar kameran eller något annat hemskt som jag alltid lyckas med. FASIKEN att det där jävla kamera fodralet hela tiden ska sticka iväg från mig. Jag tycker faktiskt att jag är en bra ägare.
Hur som, dagarna går undan och ikväll blir det efterfest hos några grabbar som vi mötte igår. Det kommer säkert bli kämpe bra som jag hör dom säga.
Hoppas ni har/haft en bra sommar. Och ni som har semester likt som jag, det är toppen väder ute. Dessvärre har den inte riktigt nått fram till vår altan men snart så, snart är den här.
Tills vidare så får ni ha det så bra. Uppdaterar när jag har tid. Kram /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0