Fredags morgon

Godmorgon! Idag ska jag ner till centrum och handla nagellacks borttagning. Jag påbörjade mitt lilla projekt igår kväll men eftersom nagellacks borttagningen tog slut så hann jag bara med 6,5 naglar så jag ser lite halv galen ut. Hoppas ingen lägger märke till mitt lilla fenomen, får gå ner med vantar. Skämt åsido.
Men men, jag har duschat, ätit frukost och nu laddar jag ner bilder från Gotland på fejjan. Om ni är intresserade är det bara att ta er en titt.
Annars vet jag inte riktigt vad som händer och fötter idag, ska eventuellt träffa Christian och imorgon blir det röjröj hemma hos en kompis kompis i stan. Ska ragga upp någon/några att gå dit med också. Jag tror att det kommer bli riktigt skoj, var ett tag sen nu jag gick på en hemma fest så nu blir det back in the days. Hoppas ni har ett bra lov ni som fortfarande har det och ni andra, hoppas ni haft det och inte pluggar ihjäl er.
Ciao! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0