Colour is my thing

Köpte fyra nya nagellack när jag var på Gotland. Men det går naturligtvis lika bra att handla dem här hemma i Stockholm eller var det nu finns H&M, Åhlens, Kicks. Ja där de har märket Viva La Diva. Ett nagellack kostar 50kr. Här är färgerna jag köpte, kommer förmodligen införskaffa mig några fler för det är så coolt med sprakande färger på naglarna.
Vet inte om man ser så bra men dom är grymt coola, så ta er dit och kika på deras färger. Och våga köpa de som lyser för det drar åt sig uppmärksamhet och det är av den positiva sorten.
Fick en fin fin lampa av min morbror och hans familj. Mamma tipsade dom om att jag tyckte om just denna lampa som kallas "Knubbis". Så gullig, söt och fin. Ger ett väldigt mysigt ljus i rummet, man vill bara ligga där inne och mysa. Köpt på IKEA. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0