Aktiv

Torsdag idag.. och imorse var jag med på lillens upprop, nu har han börjat ettan. Lilla sötisen, ska bli kul sen när man får hjälpa honom med hans läxor.
Hur som, igår var jag en mycket duktig flicka och packade upp all packning från Gotland. Jag klippde gräsmattan, rensade blommorna och vattnade. Efter trädgårdsjobbet blev det raka vägen till spisen för att laga tandori kyckling och pommes (wok grönsaker till mig). Maten vart väldigt uppskattad av både mig, Deniz och pappa. Till efterrätt blev det mumsig mandeltårta.
Och idag har jag som sagt gått upp tidigt för upprop. Men inte nog med det har jag gratinerat köttet till ikväll, plockat in den rena disken, diskat och dammsugit. Efter att jag bloggat klart ska jag slå på musik och rensa kattlådan samt städa upp i mitt rum. Funderar på om jag ska slå Christian en pling men just nu har jag ingen lust så det får vänta tills jag gjort klart allt jag vill ha gjort.
Ska nog ringa farmor och farfar också och höra hur det är med dom. Tills vidare så får ni ha det så bra så hörs vi senare,
Love /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0