Saturday it is

Tjena bloggers!
Hur har dagen varit?
Min har varit sisådär faktiskt men hoppas att den blir bättre tills kvällen.
Morgonen började med att jag tvättade lite, bytte sängkläder och sådär. Sen får jag ett samtal av pappa då han är påväg hem för att hämta mig, vi skulle till sjukhuset. Det är så att min farmor har fått en hjärtinfarkt, oturligt nog. Av alla människor på jorden är hon en av dom som får hjärtinfarkt. Hon förtjänar det verkligen inte, varför får ingen dum jävel som våldtagit eller något det istället? Livet är orättvist. Hur som, vi åkte dit och hälsade på och hon mådde mycket bättre och ska förmodligen opereras nästa vecka. Hoppas hon blir bra efter det, vill ha kvar min älsklings farmor.
Efter sjukhus besöket blev det hem för att plugga. Och nu har jag tagit en paus ifrån pluggandet.
Det är verkligen mycket nu inför terminens slut. Haft två engelska nationella prov 2 dagar i rad denna vecka och även skrivit andra prov som till exempel i turism.
På måndag är det SO läxförhör som gäller som jag pluggar sten hårt till. Och sen ska man hinna läsa ut TVÅ böcker också inom 2 veckor. En svenska och en engelska, blä!! Men det är bara att bita ihop och kämpa, för snart jävlar är det lov.

Ikväll ska jag träffa min käre vän Christian och hitta på något roligt, det var ju ett tag sen. Och imorgon ska jag vara klockan 10.00 vid globen för då ska jag göra bästis Mia sällskap när hon söker till Idol, kul om hon kommer med! :)
Hade även tänkt att utnyttja det lilla häfte jag fått med 20% rabatt på valfri vara på bland annat BikBok. Sätt en skit cool klänning som jag bara måste ha så den ska jag passa på att köpa imorgon. Smart som jag är.

Nästa vecka är det mycket som händer, prov, läxor och studentskiva för miss twini. Ska bli så himla kul! Tänk att hon tar studenten i år. Helt otroligt vad snabbt tiden går. Och det är även Valborg, 1 maj som innebär 5 månader för mig och min älskling. Så får se vad vi hittar på då. Men vad vi än gör så tror jag att det kommer bli super.
Nu är det dags att gå upp igen och sätta igång hjärnan och börja plugga igen.
Och om ni inte har märkt det så är det strålande sol ute så ta vara på den och bli gyllen bruna och fina.
Ha en fortsatt super helg så hörs vi och störs imorgon beroende på när jag kommer hem från Idol grejen, Kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0