Hatar skolan!!

Tjabba tjena gangsters!
Idag har jag haft en låång dag. Fått massor med arbeten som ska vara klara på kort tid samtidigt som vi redan har en massa skit uppgifter som ska vara klara inom kort.

  • Jag har en svenska bok att läsa som jag har 200 sidor kvar på och som ska ha en färdig bokanalys inlämnad nästa torsdag.
  • En engelska bok som jag har läst 14 sidor av 293 sidor. Och den ska vara utläst till vecka 22, KUL!
  • Turism manus som ska vara klart till nästa tisdag som jag fick idag. Och hela turism uppgiften ska vara klart om 2 veckor.
  • Sen har vi SO:n då vi ska ha en grupp uppsats som ska vara klar om 3 veckor.
  • Och om två veckor ska vi ha ett svenska prov i medeltiden.

Inte nog med det, utöver allt detta så har vi nationella i engelska och matte, svenska test, lärlingsuppgifter(läsa och svara på frågor) och ett manus i dramat som jag ska lära mig. Gissa om jag är skoltrött och bara vill lägga ner. Fyfan för lärare! Vill inte mer!!!


Men något positivt ska vi väl också komma med va? Jo det tycker jag. Imorgon är det som sagt studentmiddag och skiva för min kära kusselin Julia. Och idag fick jag reda på att två av tjejerna i klassen kommer också att vara där. Sussi och Emma, tjihu! Det glädjer mig till tusen faktiskt. Ska bli riktigt kul. Så det ser jag fram emot.
Torsdagen(valborgs firandet) är inte riktigt löst än. Mycket här och mycket där. Om något passar den ena så passar det inte den andra. Så får se hur det blir med den röran. Kommer nog sluta med att man sitter hemma och tittar på tv eller något sånt där annat uffigt.
Blev något grymt irreterad nu när jag tänker på hur mycket det är i skolan och hur oplanerat vissa saker är. Orkar fan inte. Jag drar nu och hoppas på att komma tillbaka med ett bättre humör senare. Ciao!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0