Party lördag och Mys söndag

Så hej allihopa! Jag har haft en toppen helg. Fredagen började med jobbet som tog slut 17.00 då jag åkte hem till mina kusiner för att fira min mosters fästmans födelsedag, hela 42 år. Stort grattis!!
Och igår (lördag) blev det utgång tillsammans med min klass kompis Sussi och hennes tjej gäng. Det var jättetrevligt, kul att träffa nya människor. När vi väl strandat och bestämt oss för att stanna tar det en timmer eller två så kom mina två tjejkompisar Vicky och Anna. Och gud vad kul jag hade. Vi dansade och pratade och hade verkligen a real good time. Tråkigt nog tappade jag bort Sussi under kvällens gång och sen när jag hittade henne var hon tvungen att gå hem för att jobba nästa dag men festandet fortsatte tills 10 min innan de stängde. Då jag, Vicky och Anna gick till mc donalds där vi mötte upp Deniz älskling och åt. Sedan åkte jag och min älskling hem och sov, en riktigt lyckad kväll. Tackar alla som gjorde kvällen till vad den var. (Och bilder kommer komma upp, inte ikväll dock för att jag började med inlägget så sent men imorgon så ska ni få se bilder.)
Och idag, söndag vaknade jag och baby upp hyffsat sent och åt en god och rejäl frukost. Tittade klart på en film och brottades lite. Sedan begav vi oss ner till solna centrum för att kolla in en ny bikini till sommar 09. Har två lyckade träffar hittills så får se vad det hela slutar med.
Efter solna centrum åkte vi hem till Deniz för att hämta lite grejer och sedan tog tåget oss hem för att laga och äta en jättetrevlig 3 rätters middag. Då förrätten bestod av lite smått och gott. Middagen blev fläskfilé med klyftpotatis och sallad. Och sist men inte minst, en riktigt god efterrätt, cheesecake.
Efter middagen hjälpte jag mamma och tvätta lite och sen satte vi oss alla framför tv:n för att kolla wipeout och sedan söndags filmen "... och så kom Polly" som för övrigt var bra.
Nu ska jag stänga ner dumburken och borsta tänderna så jag och Deniz kan lägga oss och vakna pigga imorgon bitti.
Godnatt och tack alla för en lyckad helg, hoppas era har vart minst lika trevliga, kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0