Klippning

Så idag klippte jag mig efter skolan. Och yes, det blev lika bra denna gång som det blir varje gång när jag går till Emma. Hon är grymt trevlig och riktigt bra på att klippa. Om ni är intresserade så är det bara att höra av er så kan ni få nummret. Ni kommer inte ångra er, hon är riktigt bra. Annars kan ni gå förbi och boka tid:  "Rumour" på Skelegatan 4, Rådhuset.

Efter klippningen gick jag och Deniz hem till mig för att få sällskap av mamma och Theo. Åt en god middag och nu sitter vi framför tv:n och kollar på "Rent Hus". Och fyfan vad äcklig man kan vara, killen som var med är/var den snuskigaste killen jag sätt. Det var gräsligt, smuts och små djur överallt. En säng från år 1986, 23 år gammal. Jag spyr. Jämfört med honom så känner jag mig verkligen hygigenisk. Tur att man kan städa, för om jag fick veta att mitt hem var så äckligt skulle jag nog flytta ut och dö på kuppen.
Usch, vill inte tänka mer på det.
Nu ska jag kolla klart på programmet med mamma och Deniz och sen plugga lite engelska, har grammatik prov imorgon. Sen sova.
Ha en fortsatt trevlig onsdags kväll så hörs vi imorgon, Kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0