Fan också

Mitt godis förbud.. ja det har väl gått si så där. Tog tre godisbitar alldeles nyss faktiskt. Vilket jag ångrar nu när jag läste en blogg och såg en bild på en modell som hade värsta kroppen, åhh ångest :(
Jag vill inte äta men handen bara tar och munnen tuggar, fasiken. Jag som var så duktig tidigare idag och köpte nötter istället för en choklad glass. Nu sket det sig i alla fall, suck!
Men jag ska fortsätta kämpa på och hoppas på resultat. Måste börja träna också så att det händer något, jag vill vara fin och trivas med mig själv så nu får jag slå mig själv på käften och sätta mig på plats och visa att jag bestämmer och att jag kan motstå. Jävla godis skit, hatar er allihopa! ALLA, söta, sura, beska, salta, ja alla ni som gör mitt hull!
Ska skriva ut en bild på en riktigt ful och fet tjej och sen på en lagom smal och fin tjej som jag kan titta på varje gång jag är sötsugen. Det borde funka, japp det ska jag göra.
Önska mig lycka till och hjälp mig avstå från sötsakerna!!!



Annars så har min dag varit bra. Efter skolan åkte jag och Deniz till gärdet för att gå på outlet. Och om jag ångrar att jag gick dit, hittade en massa med fina toppar och blusar och en super söt klänning som jag föll för direkt. Vart är alla pengar när man behöver dem? Fasiken, önska att jag var rik i dessa situationer. Vill så gärna ha klänningen och en utav blusarna, jag vill vekligen. Men jag antar att man inte kan få allt man vill ha, tråkigt.
Efter gärdet fick tåget ta mig hemåt och nu har jag varit här i någon timme eller två och packat upp mina saker. Känns skönt att få se lite nya kläder, har tyvärr inte varit här på ett tag eftersom jag är mycket barnvakt och varit borta över påsken. Men det är skönt att vara tillbaka. Snart ska jag och pappa sätta oss i bilen och åka till bällsta för att lägga lite saker i båten. Sen hem till mamma och hämta dator och klänning. Kanske hörs något senare men det återstår och ser, ha en fortsatt trevlig tisdag. Puss och kram på er
/M

Kommentarer
Postat av: Julia

Hahaha! Du är så sjuk :)

Hat inlägg till godis, så söt!

2009-04-23 @ 16:31:31
URL: http://juline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0