Godmorgon på kvällen

Vaknade nyss av att mamma kom hem, hade somnat på soffan med lillen efter att han sagt "madde, jag vill mysa". Det innebär att man lägger sig i soffan och kollar på TV/film. Mysigt faktiskt. Men denna gången ville Diesel också vara med. Även han är mysig, min lilla gosiga hårboll. Just nu finns det absolut inget att se på TV. Senare börjar Magnus Betners nya serie "I ditt ansikte", och den ska jag självklart se. Oh Magnus han e het han. Men inget jämfört med min Gerard Butler. Nej, ingen slår honom. Han är så naturligt vacker. Han slår till och med Brad Pitt. Oj, trodde aldrig att jag skulle säga det i hela mitt liv. Men nu är det sagt och shit vad snygg min Gerard är. Yummi yummi. Sexigaste leendet ever. Nej, nu ska jag ringa upp Mia baby och höra mig mer för om onsdag. Jag ska då följa med henne till frissan. Sov sött gott folk,

Kunde inte låta bli, kolla bara på honom. Me wants :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0