UNDERBART

Idag såg jag världens underbaraste film, "Ps. I love you". Jag gråter aldrig till filmer, fråga min mamma. Hon säger att jag inte har något hjärta men i alla fall. Den filmen asså, jag grät som en liten baby. Tårarna bara rann. Det kom så mycket att jag inte änns kunde se bilden. Snabbt torkade jag bort tårarna, ville inte missa en sekund utav filmen. Och det var inte bara en gång utan flera. Den var bra enda från början till slutet. Filmen fick mig till och med att vilja åka till Irrland, hallå Irrland liksom. Vem vill åka dit? Jag ska åka dit, se landskapet och träffa min alldeles egna Garry. Oh jag är helt kär i den här filmen. Det är utan tvekan min absoluta favorit film. Den får det högsta betyget. Bra skådespelare, och så galet snygga skådisar också. Underbar handling och rörande repliker. Den som inte blir berörd utav den här filmen, den har inget hjärta. Jag kan inte sluta tänka på den, jag är som besatt. Tur att jag inte såg den på bio, det hade jag aldrig klarat av. Fan suttit och stor bölat inne på bio, no thanks. Den här filmen slår till och med Sex and the city, med hästlängder. Jag älskar SATC men, jag började inte änns gråta till den. Nepp, denna film är klart den bästaste som gjorts. SE DEN!!


Kommentarer
Postat av: Helena

jag grät sönder en kudde när jag såg den "/

2008-09-14 @ 21:48:18
URL: http://pernehagen.blogg.se/
Postat av: madeleine

Visst, den är så himla underbar. Helt kär i den filmen :$

2008-09-14 @ 21:50:56
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0