Tur på stan

Idag var det skola som vanligt. Efter det bar det mot solna för att äta lunch tillsammans med syrran på hennes jobb. Sen skulle vi åka in mot stan men innan det så tog vi en sväng förbi mamma för att lämna av min idrotts påse. Väl inne i stan bär det direkt av mot den nya sko butiken Dna. Butiken hade inte så många olika slags skor men dom som fanns var grymt snygga. Hittade ett par ascoola alvederstövlar med klack! Grymmaste jag sätt. Och till ett bra pris också, ska bara ragga upp lite cash. I want some new shoes. Hur som haver vart det mycket fika och mycket tittande i affärer. Så idag vart det en mysig runda inne i city tillsammans med kusin Julia och syster Emelie. Det vart lite väl sent hem med tanke på att jag har ett prov och ett läxförhör imorgon så får plugga gärnet nu och imorgon på vägen till skolan. Detta var inte bra planerat. Men pluggade lite igår så det ska nog funka. Idag är det även derby AIK-DIF. Heja AIK! Jag hejar egentligen inte på något lag men djurgårn suger fan. Nej djurgårn tycker vi inte om. Nu är det panik med pluggandet, vi får höras imorgon. Ha en mysig onsdag kväll.
PS. Vi får inte glömma att gratta Mathias idag. Min storskit fyller nämligen år. Så nu höjer vi glasen för Mathias. Saknar dig<3
My twin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0