Tråkigt väder

Tjena mors!
Sitter nu på mammis jobb, i väntan på att klockan ska bli 17.00 då jag ska åka in till fridhemsplan och möta upp Jull så jag får mitt smink och parfym. Vill helst inte gå ut eftersom det är så tråkigt väder men måste man så måste man. Idag skrev jag prov i datakunskap, gick mindre bra. Hatar den läraren, usch Gunilla tycker vi inte om. Hon är så otrevligt trots att man inte gjort något. Hon gör mig irreterad och nervös. Senare mot kvällen (18.00) är det möte i skolan som gäller. Hoppas dom väljer mig till att gå lärlingsutbildningen.
En sak som inte får glömma att nämnas, min mobil har inte funkat på ett tag nu. Den är igång igen på torsdag så då är jag kontaktbar. Nu ska jag ringa min kära mia som jag inte fått tag på, på tre dagar.
Nu ska jag till montern och hämta goda kakor, har menas så vill äta allt jag ser.
Hörs senare,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0