Tack för en underbar vecka

Då var denna vecka slut. Igår(lördag) var det födelsedags firande för mig och min kära älskling mia i tyresö. Det vart dricka så det stod härliga till. Det stod även en tårta och väntade på mig där hemma, så jäkla söta. Det är min extra familj det där. Där emot fanns det en viss person på plats som ingen ville ha där men det hela löste sig i alla fall. Jag sket i henne och körde mitt race, ett jävligt roligt race ska jag säga. Kändes som om jag fanns överallt hela tiden. "Sanning och konsekvens" korten tog kål på mig. Efter det så stod det härliga till uppe i hjärnkontoret. Mer ingående på det behöver vi inte vara. Vaknade upp med vicky i hennes rum, kläderna på och make upen fortfarande helt okej. Jag är så nöjd över att jag faktiskt inte ser ut som skit dagen efter när man vaknar upp. Hur som haver vart det bara att ta det lungt och power napa tills klockan slog 13.00 då jag skulle börja åka hemåt. Min pappas släkt kom nämligen idag för att fira mig. Fick massor med bra och fina presenter. Bara saker som jag önskat mig faktiskt. Måste säga att jag är lite bortskämd, jag fick verkligen allt jag verkligen ville ha. Klocka, gymkort, skor, kläder, parfym och så vidare. Riktigt nöjd är jag med alla mina presenter, tusen tack. Och tack alla för igår, hoppas mia kände att hennes födelsedag vart lyckad. Tyvärr finns det inga bilder från gårdagens kravaller men det har sina skäl. Dags att göra sig i ordning för sängen, imorgon är det skola som gäller.
Måste bara nämna att jag fick ett väldigt "uppmuntrande" sms såhär på kvälls kvisten. Att jag alltid ska ha rätt om allt och alla. Jag visste att det skulle hända, men trodde det skulle ta lite mer än 5dagar i alla fall. Haha jag kan faktiskt inte göra annat än att skratta åt det och känna att jag är lite bättre än henne och alla dom andra som jag konkurrerat med en gång i tiden.
Så slutsatsen utav hela veckan är.. den har varit en av dom bästa veckorna i mitt liv, helt underbara händelser upplevda tillsammans med underbara människor.
Good night every one and have a nice sleep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0