Ny dag med mycket läxor

Har egentligen inga läxor till imorgon (onsdag) men har många till torsdag. Och så måste jag vara påläst nu när jag åker. Så jag kan ta med mig så lite som möjligt. Så, det var skola idag som vanligt. Efter bar det hemåt. En överrasking i t-centralen var att jag träffade Albin. Min förra klasskamrat ifrån råsunda. Det var trevligt. Väl hemma ser det ut som kaos, katthår överallt, disk, kläder och massa med annat skit låg framme. SUCK. Så det vart bara till att ta fram dammsugarn och städa undan allt skit. Nu ser det bra ut igen, så som det kommer se ut varje dag i min egna lägenhet. Nu, eller a nyss satt jag och läste läxa. Praktisk marknadsföring och rättskunskap IGEN. Det tar aldrig slut, och det blir aldrig lättare heller. Har läst egenom hela första nämda och håller på med den andra. Det är ett helt häfte på över 30 sidor så jag orkar inte allt i ett. Hur som haver, nu ska jag fortsätta i läsandet och sen vet jag inte vad mer jag ska göra. Hoppas att det blir något gott på menyn till middag. Se yah!
"Here I come, but I aint the same"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0