Jag kommer att bli kändis

Haha Ninni skrev precis på msn, hon säger att jag kommer bli kändis. Jag är nämligen med i hennes skoluppgift. Hon ska skriva en artikel om hur lätt det är för minderåriga att få tag på ciggaretter.
Såhär löd min text i artikeln:

"Madeleine har aldrig varit mycket till rökare. Hon hatar lukten och tycker det är stort slöseri med pengar. Men testat har hon gjort, och även köpt åt kompisar. Trots att även hon inte har åldern inne. Hon kan inte komma ihåg senast hon blev tillfrågad efter legitimation, och när hon väl har blivit det har hon kunnat slingra sig ifrån det."
Victorias:

Victoria kan inte riktigt komma ihåg när hon började röka, men hon vet att hon alltid har kunnat köpa cigaretter själv.

- Jag tror att jag var runt tolv år när jag började röka. Jag umgicks väldigt mycket med äldre kompisar som rökte, och grupptryck är väl mycket inblandat i den delen, säger hon.

Mias:

- Ja, jag kan ju erkänna att min syster alltid har varit min idol. Det hon gjorde ville jag också göra, fortsätter Mia med ett leende.

Ninni du är för skön du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0