Hur man går in sina nya skor

Enda sen jag kom hem har jag gått runt i mina nya stövlar. Dom är så himla fina. Har gått in dom i hemmet så det inte ska vara så smärtsamt sen när man ska vandra runt ute med dom en hel dag. Mamma bara skrattar åt mig och tycker att jag är hel knäpp som går runt i mjukisar, en stor tröja och en par höga stövlar. Jag kan ju hålla med om att det ser lagom knas ut men det är extremt smart utav mig tycker jag. Nu är bullarna klara, maten uppäten. Nu är det bara beskvierna kvar. Mm yummi det ska bli så gott. Nu är det christine på tv, det programmet är verkligen bra. Hon är så extremt roligt puckad. Och brodern också. Hela serien är så underbar och läraren är så jäkla snygg. Ska se premiären av UB och DHW så vi lär inte höras mer denna kväll.
Ha en mysig tisdags kväll allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0