Hemma igen från Greece

Hemma igen efter en vecka på Kos. Det har varit underbart, ville INTE åka hem. Men känns endå skönt att vara hemma där alla ens saker finns och där vännerna väntat på en. Igår blev det ingen utgång, vi kör ikväll istället. Då bär jag och jullan mot ekerö, bästa party stället för oss två. Glömmer aldrig den natten, aldrig! En mindre bra sak är att det är något fel på min mobil. Det står ingen nätaccess på skrämen. Och vad betyder det? Jag skiter i det, det ska inte stå där och det gör så att jag varken kan ta emot eller skicka sms/ringa. Så irreterande. Hoppas den börjar funka snart, för jag vet att jag har intressanta sms att läsa på den så BÖRJA FUNKA!
Usch nu fryser jag, har gått runt i shorts och ett linne dag som natt i en vecka nu så känns det konstigt att komma hem till kalla Sverige och gå runt med långa mjukbyxor, tjocktröja och strumpor hemma i hemmet och endå frysa. Dagens aktivitet är bio. Jag, Theo, Max och Emelie ska gå och se Walle. Tror faktiskt den kommer vara bra. Ska ringa mia fia också och höra hur läget är, har saknat den knasbollen. Hörs senare om hur kvällen blir, men om allt går som det ska blir det jag och jullan och ekerö. That's how I like it. Måste bara nämna att jag nu äntligen har köpt mig min nya älskling, Marc Jacobs- Daisy. Oh I love it.
Laddar upp bilder sen från Grekland,

Tillsammans är vi oslagbara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0