En vanlig dag men med en ny sak på hjärnan

Nu har jag lagat mat så lillen blivit mätt i magen, det blev korv med mackisar. Idag var första skoldagen efter Grekland, känns inte bra att vara tillbaka. Eller jo, jag gillar min klass faktiskt men inte läxorna och pluggandet. Fyfan vad tråkigt det är. Det ska bli skönt när man börjar jobba. Med tanke på det, ska börja söka helg/lov jobb. Tog inte det där uppe i vällingby centrum, fan jävla idioter. Villig att jobba för ett gäng idioter som skäller ut en innan man änns hunnit komma och utan att man änns gjort något fel. Nej usch, grillen kan ta sig. Jag satsar på butik.
Ahh ont i magen har man också, lingon veckan har börjat. Vill äta hela tiden. Jobbigt det dära.
Något annat som besvärar mig, jag kan inte sluta tänka på denna underbara film som kommit in i mitt liv. Jag kan inte sluta tänka på den. Den är helt underbar. "Ps I love you". Vill verkligen ha en Garry. Gör vad som helst. Jag ska ju åka till Irland, som jag nu bestämt mig för. Haha jag är fan knäpp. Men det är min drömresa just nu. Ska nog åka dit när jag är 19. Lagom ålder och så kanske jag finner min Garry som Holly gjorde. Nej nu får jag ge mig. Det är bara en film, men det är en sån underbar film. Det är inte bra att se en sån här film, man kan inte sluta tänka på den och inte sluta önska att man också fick det livet(till viss del). Hur som haver, änfast jag inte finner min Garry i Irland så ska jag i alla fall åka dit och se de vackra landskapen. Sen är det ju alltid ett STORT plus om jag hittar honom där. Om det är en Garry jag finner i Irrland så är det byebye Sweden och hello Ireland. Kan faktiskt se mig själv bo där med min underbara man och mina söta små barn. Jag, Garry och Irland. Så ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0