En helt vanlig dag i skolan

Japp, denna dag var som alla andra dagar i skolan. Förutom att Tove tappade bort sina nycklar och att Tolga skrek hej. Annars var den som vilken annan skoldag som helst. Inget att hurra för men jag trivs med min klass så det funkar. Missar nollningen, vilket inte gör mig ett enda dugg. Skulle endå inte gått så. Vad mer har hänt idag? Hm, jag har åkt till pappa och hämtat mina betyg papper. Ska söka jobb och då kan sånt vara bra att ha. Och en annan sak som måste uppmärksammas! Det har varit problem/stop för mig i den kommunalatrafiken 3 gånger idag. 3GÅNGER!  På en och samma dag, det är helt otroligt. Först imorse, sen när jag skulle hem till pappa och sen när jag skulle åka hem till mamma från honom. Skärpning SL förfan. Så här kan det ju inte fortsätta. Det var bara allmän tur att jag gick hemifrån 10minuter för tidigt imorse. SL och jag har nog aldrig riktigt varit på samma sida av jorden. Det är alltid något fel och jag hatar alla busschaförer som älskar att köra ifrån en rakt framför näsan. Men snart är det körkort som gäller så då jävlar! Nu ska jag göra en smoothie och sen vet jag inte vad som händer och fötter. Antagligen inte mycket. Men snart åker jag till Kos! Wihu. Mycket jag ska hinna med innan. Packa, träffa Juliet, städa, fixa med skolan, bli vän med pappa, hämta ut min ring o.sv. Jaa, mycket göra, kort tid. Men det är väl så det ska vara, eller något. Som sagt smoothie var det, ciao.
"Love you for who you are, not for the one you want to be"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0