Vad som gjorde min sommar08

Saknar alla dom underbara sommar nätterna som vi haft så kul ihop på, dom sitter verkligen djupt fast i mig. I sånna här stunder när man sitter och har tråkigt så tänker jag tillbaka på hur jävla kul vi hade. Det går inte att beskriva med ord. Vill tillbaka till den tiden, hoppas att jag kommer att känna den härliga känslan igen. Utan dessa händelser med dig twini hade inte sommar 08 varit värd att minnas. Tack för att du gjorde min sommar.

Inget går som det ska men endå blir allt så jävla perfekt när vi är tsm, älskar dig twin<3

Kommentarer
Postat av: Twin

<3<3

2008-10-27 @ 12:28:40
URL: http://juline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0