Helgens bravader

Har inte bloggat något under dom två senaste dagarna så tar igen det nu. I fredags vart det tyresö med villafest. Ingen direkt höjdare men det var gratis dricka och dans. Dock vart det inte direkt någon dricka över till oss eftersom alla små fjortisar drack upp allt i ett svep för att sedan spy upp allt i ett hörn någonstans. Patetiskt, men jag hade roligt på dansgolvet med mina små älsklingar Mia, Vick och Anna i alla fall.
Och så lördagen, Rasmus fyllde 17år så han firades. Efter det så var vi faktiskt bara hemma och slappade. Vi satt i ja var kan det ha varit.. 4 timmar och spelade monopol. Alla visste att Rasmus skulle vinna men vi kämpade tappert. Jag kom tvåa så jag är endå nöjd! När spelet väl tog slut var klockan runt 02.00 på kvällen och då fick Vick för sig att vi skulle börja leka lite med Annas nya dator. Tänker inte gå så mycket mer in på vad vi gjorde på datorn men jag kan säga att när man har brist på något att göra så hittar man en hel del rubbade killar att skratta åt. Lite senare in på kvällen så var det kontiga kina spel och tårt spel som vi underhöll oss med. Trots att vi bara var hemma hela lördagen så gick vi och la oss klockan 05.00 på morgonen, otroligt hur länge man kan hålla sig vaken utan att göra något speciellt.
Så idag är det söndag, jag vaknade runt 14.00 idag då jag gick upp, klädde på mig och började min regniga resa hem för att ta hand om lillen. Nu sitter jag här i värmen och kollar på Star Wars med lilleman. Måste erkänna att Star Wars inte är helt värdelöst. 
Ikväll är det Gossip Girl premiär som gäller. Den börjar klockan 19.00 på kanal5. Har inte följt serien innan men jag har faktiskt fastnat för den nu. Så jag tycker ni ska ge den en chans och sätta er framför kanal5 i tid med en kopp te och njuta utav programet.
Nu ska jag ta mig ett varmt bad och sedan mysa ner mig i soffan med lillen och kolla klart på filmen.
Ha en mysig söndags kväll allihopa

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, jag har blivit besatt av det där fucking kinesspelet. Fast jag har aldrig klarat av det fullt ut....



Älskar dig.

2008-10-09 @ 12:23:38
URL: http://justmeanna.blogg.se/
Postat av: madeleine

Oh! om man kan skicka kan du inte skicka det till mig? jag ska fan klara hela! ;)haha

Älskar dig

2008-10-09 @ 20:05:42
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0