Se upp

Första träningen på sats är nu gjord. Jag och twini höll på i 2 timmar och 45min. Bra jobbat tycker jag för att vara första gången. Det var riktigt skönt, bara känna hur svetten rann och fläsket förbrändes. Har aldrig upplevt att träna är så himla skönt. Så passa er brudar, 09 kommer konkurrensen, and thats with no mercy. Nu sitter jag här och dunkar musik snart ska jag hoppa in i duschen men innan..
går dagen var jättemysig. Gjorde familjen Nilsson/Ekwall och Lang sällskap vid middagsbordet och sen drog jag och jull iväg på promenad för att köpa frukt och hyra film. När vi väl kommer till en ica butik som var öppen så flummade vi runt lite bland alla dom konstiga frukterna. Dom extremt mogna bilderna kommer sen när gullan skickat dom. Hur som haver bar det av hemmåt sen igen i stockholms mörkret. Hemma ställer vi oss och hackar fruktsallad i fullt tempo. Sen slog vi på en film.. kommer dock inte ihåg vad den hette med den var helt okej. George Clooney är ju alltid sexig som vanligt så.
Jag tror jag ska ta vägarna förbi kusin jessica och kolla in den nya familjemedlemen. Hon har skaffat sig en lite tjejkisse som heter Stella, har sätt henne på bild. Hon är grymt söt så nu tycker jag att det är dags att träffa den lilla krabaten.
Nej som sagt duschen var det, hörs senare
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0