Något sånt litet gör så mycket

Fick ett väldigt oväntat sms såhär lite sent in på kvällen. Det kom från lilla Miguel. Och jag vart så glad, vet egentligen inte varför men jag vart bara jätteglad. Ett trevligt oväntat sms. Det gjorde hela min kväll. Enda sen jag kom hem har jag varit lite på av den sura sidan men sms:et fixade allt det. Vart som om jag kastat i mig nikotin, vart helt super pigg. Ville börja baka och stöka runt. Något i mig väcktes och jävlar vad bra det känns. Nu känns det som om jag kan förändra hela mitt liv. Jag känner att jag har orken att ta tag i mina problem. Härligt vad glad jag blev. Allt löste sig. Och allt detta bara för ett sms som det står "Tjena:) hur är läget? det var ett tag sen. Puss" i. Inte mer, men så skönt. Vet inte änns vad jag skriver, så speedad är jag.
Ni alla undrar nog vad jag hittade på för att få mina tankar på annat håll tidigare idag, jag städade. Knäpp som jag är så sysselsatte jag mig med att städa hela hemmet. Men rent och snyggt vart det! Nu ska jag se klart finalen i SYTYCD.
Jag hoppas på snyggingen Twitch ;)
Godnatt sötisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0