KRYSSNING!!

Yeppie! På tisdag nästa vecka (28/10) är det kryssning som gäller! Det är nämligen firande utav min kära Victoria. Hon fyller 18 fina år!! Ska bli så himla kul, känns som om hon verkligen behöver det här. All uppmärksamhet och kärlek till henne nästa tisdag, ALL. Så nu har jag något att se fram emot hela veckan, känns skönt.
Imorgon är det omklackning av skor och letande efter klocka som gäller uppe i Vällingby centrum. Hoppas att jag hittar en klocka nu som jag verkligen trivs med. Hoppashoppashoppas.
Nej nu ska jag sätta mig och läsa min Plaza tidning sen är det läsning av svenska boken som gäller. Den är inte speciellt bra, inte bra alls faktiskt. Så jag rekommenderar inte boken "Danslärarens återkomst". En bok jag där emot kan rekommendera varmt är Ett alldeles särsklit förhållande. Hemsk, rolig, och så känslosam. Den har allt! Men det värsta med boken är att sånt faktiskt sker.
Juste tidning var det, ciao
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0