K15

Har inte kunnat skriva förens nu så tar lördagens bravader nu. Kvällen börjar med att jag och Emelie åker in till odenplan och äter middag på burger king. Därefter möter vi upp Mia på tc. Emelie valde att åka till (sin kille?) och prata ut. Well, synd för dig att du missade en jävligt kul kväll. Men hur som haver. Jag och min darling åker in till gullmars där vi letar efter toa för att försriva tiden tills vi skulle möta upp grabbarna. Toan väl funnen och tillbaka mot mötesplatsen. Där möter vi Theo, Johan och Albert, tre mycket trevliga killar. Därefter går vi till lokalen bakom fryshuset där festen skulle vara, som sög. Musiken var från 70-80 talet och folket var inte många.
Så då tog vi beslutet att åka in till stan för att gå loss inne på K15. Inga problem med att komma in där, skönt nog. Vakten trodde jag var 25 så redan i dörren kändes kvällen super. Väl där inne går vi runt och kollar läget, skönt ställe. Så intar vi dansgolvet och dansar häcken av oss. Sätter oss ner och vem ser jag sitta och titta på mig vid bordet mitt emot? Jo Saltis (Fredrik) och grabb gänget. Så vi gjorde dom sällskap vid bordet tills dom skulle vidare till white room. Hur man nu kan vilja gå dit, skit tråkigt ställe där alla brats kollar snett. I alla fall, jag och Mia intar dansgolvet igen och shakar loss. Dom tre grabbarna vi anlände med drog för att dom trodde det vankades bråk men eftersom jag och Mia stannade så vet vi att det inte blev något bråk. Så ni missade något men vi ska ju köra en repris så ni har en chans till på er att parta loss med oss. Väl på dansgolvet ser jag den snyggaste killen som skapats. Han var verkligen SNYGG. Helt sjukt snygg, riktigt ögon godis. Visste inte riktigt vad jag skulle göra. Men sen upptäckte jag att han hookat med en annan tjej, trist nog. Hade tänkt lägga in en stöt, jag förtjänar honom bättre. Hihi. Det vart inget ragg (eftersom det var han eller ingen) men mycket dans och det var det jag var ute efter. 
Ungefär 30 min innan dom skulle stänga drog jag och min babe till donken och därefter hem till mig i råcksta. Vilka konstiga och knäppa typer vi träffade på vägen ska vi inte änns prata om. En taffsade (blev tillsagd och fick dissen) och den andra tvingade mig att pussa honom. Hm, så kan det gå. Det vart en sen men mycket mycket mycket trevlig och rolig kväll. Så tack alla som medverkade i lördags och tack mia för att du alltid är redo att släppa loss och ha roligt med mig.
/M


Kommentarer
Postat av: Mia

haha alltid redo med dig darling :)

2008-10-16 @ 21:27:59
URL: http://winterapple.blogg.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0