JAAAAAAAAAAA

YES! Nu har jag mitt S.A.T.S kort. Så fort jag fick det i handen så blev jag taggad. Ska göra min första träningspass redan imorgon tillsammans med min julieta. Fan vad skönt det ska bli, äntligen ska jag bli madde igen. Imorgon bär det även av mot frissan, så härligt. Sen är det pierca tungan .. hm vad kommer här näst? Inget, jag är helt nöjd med mina planer. Känner mig så positiv, och det är väl för härligt att göra det. Utförde mitt ärende med twinis idag, och det gick som det skulle. Jag hann med mycket idag, haha jag är supermadde förfan! Hinner med allt.
Men nu ska jag lämna dumburken för att duscha och måla naglarna. Imorgon gäller det, hår och fys. Tagga tagga tagga!
Hejdå och ha världens bästa torsdags kväll
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0