Ingen vidare start

Första dagen på lovet.. och jag sitter hemma och gör ansiktsmask klockan 22.23 på kvällen. Aja jag bli förhoppningsvis fin i ansiktet i alla fall.
Är helt slut i hela kroppen. Någon minut efter att jag skrivit blogg inlägget så vart det till att dra sig mot solna för att hämta upp lillen och lämna över honom till mamma i stan. Så denna dag har varit: Till stan, till råcksta, till solna, till stan och sen till råcksta igen. Drygt som fan. Somnade i kanske 10-15 min i soffan. Det var skönt. Mia ringde och nu sitter jag här med ansikts masken.
Oh shit det har gått 20 min. Måste ta bort den! Återkommer med resultatet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0