Har jag er så behöver jag inte "han"

Vet ni vad? Nu när jag sitter och tittar på gamla bilder från i sommras så känner jag faktiskt att ni killar spelar ingen roll. Det irreterar mig inte att ni är svin allihopa. För jag har endå min twin och mina vänner. Ni får vara svin för så länge jag har min twin och mina vänner så klarar jag mig. Hellre dom än älskad av en kille. Helt ärligt så skulle jag inte jag byta ut dom mot någon kille i hela världen. Sen om jag får ha båda är ju det alltid ett plus. Jag skulle aldrig klara mig utan mina vänner. Utan twini så hade jag vart en nobody. I alla fall för mig själv. Har jag er så har jag allt.

Jag och min twin påväg i sommras till Pecks studentskiva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0