Full fart på S.A.T.S

Då var träningen och bastandet för måndagen klart. Men på onsdag och torsdag kör jag igen! Träning är kul, ser redan resultat.. eller det kanske mer för att jag vill se. Aja, vilket som så känns det bra. Den här gången fick vi hjälp med några maskiner av en tjej.. hon visade hur vi skulle göra och vad vi skulle göra för att nå våra mål. Mycket trevlig och bra tjej. Så nu har jag mitt egna schema för hur länge och vilka maskiner jag ska köra, ännu mera motivation fick jag faktiskt utav det.
Har hämtat lillen nu och nattat honom, väntar på att mamma ska komma så åker jag hem till min pappa.
Inte mycket mer att säga, just nu i alla fall. Tar det som kommer behöva lite mer tid för att skriva när jag anlänt i hemmet i råcksta. Ha det så mysigt så länge
/M

Me and my lovely twin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0