En fullspäckad vecka

Tittade i kalendern och det är faktiskt fullt med sysslor på varenda liten dag. Ska vi ta oss en titt på min kommande vecka?
Måndag:Plugga matte, datakunskap och e-handel
Tisdag: Datakunskaps prov, fixa gymkort, bio premiär med kusselinos och plugga eng. samt rättskunskap
Onsdag: Fika och shopping med twin på stan, leta klocka. Och ständigt återkommande pluggande på eng och RK
Torsdag: Eng läxa, rättskunskaps prov och klippning klockan 16.00
Fredag: Christian fyller år så då ska det firas!
Lördag: Ska på smyckes auktion med mamma, Emelie och Kerstin. (Eventuellt tjejmiddag?)
Söndag: Kusinerna kommer på födelsedags fika. Och så får vi inte glömma Gossip klockan 19.00
-------------------------------------------------------------------------------------------
Annars idag fick jag tillbaka mitt samhällskunskaps prov, fick högsta betyg samt uppmuntran från läraren med ett stort UTMÄRKT! Så jag är super nöjd! Nu sitter jag (som jag gjort dom senaste tre timmarna) och pluggar. Jag säger bara ett ord inspererat från Klimpen.. BLÄ!!

Ser ni den fina jackan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0