6 av 5 toasters

Nu är jag klippt och färgad. Shit vad bra det blev, jag blev faktiskt jättenöjd. Precis som jag ville ha det och håret ser inte alls färgat ut, det ser väldigt naturligt ut. Det tog 2 1/2 timme men det är ju det de tar om man ska bli fin med slingning och allt. Men det var trevligt och bra service hela vägen. Jag är super nöjd. Jag kan defnitivt rekommendera henne. Hon heter Emma och finns på Skelegatan4 i Rådhuset. Jättemysig lokal med en jättetrevlig och ambitös tjej, verkligen. Hon var väldigt lätt att sammarbeta med och hon lyssnade och förstod precis. Jag har inget att klaga över, hon kan sitt jobb. Jag ska själv tillbaka dit om 2-3månader och klippa mig igen. Kan knappt vänta tills jag får sitta i frisör stolen igen och låta henne förtrolla mig och mitt hår.
Efter frissan hämtade jag lillen och nu har jag lämnat honom hos hans kompis Emil så jag är solo kvist för stunden. Skönt, men snart ska jag hoppa in i duschen och sen blir det till att möta upp twinis.
Have a cozy friday and spend your time with your love
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0