Livets små händelser

Haha jag säger precis som min kära lära kusselelin kommenterade "som om jag skulle bry mig". Med tanke på hur du nu visats vara som person så är det bara I don't give a fuck about you. Varför skulle jag bry mig om någon som säger något sånt till mig. Vad trodde du? Vad tänkte du? Du tänkte förmodligen inte änns.
Aja, det var modigt av dig att komma fram och säga vad du hade att säga, som du sa att du skulle göra. NOT! Du undvek mig hela dagen och sa inte ett knyst. Moget? Nja jag vet inte om det va.
Tänker inte lägga ner min tid på att änns bli sur, ingen grej att bli sur över egentligen. Att du verkar ha personliga problem känns inte som mitt problem.
Så, slut pratat om dig nu.
Idag drog jag direkt till sats på St Erkisbron. Ett nytt center som öppnats där. Det är verkligen jättefräscht och bra. Älskar deras duschar, mys belysning. Känns lite som att titta upp i en stjärnhimmel.
Efter sats bar det iväg mot solna där pappsen hämtade upp mig. Nu har vi ätit den gamla vanliga svensson maten, köttbullar med makaroner. Det var smaskigt.
Juste! Jag har fått ett jobb nu, tills jag hittar ett mer "riktigt" jobb. Jag ska stor städa hemma en gång i veckan. Jag får 100kr i timmen så det blir lite mera cash till kassan där. Pengar behöver vi alla och det är inga små mängder. Sen så att jag vill ha extra är en annan sak, men vem vill inte det?
Nu ska jag dunka musik ett tag, ciao
/M

Kommentarer
Postat av: josefine

orka att du skriver att du inte pallar bry dig men ändå tar du dig tid att skriva två inlägg om personen du skriver om :S

2008-11-06 @ 11:16:40
Postat av: madeleine

I första var jag upprörd och brydde mig. I andra ville jag konstatera att jag inte tänker lägga ner tid på henne efter hur hon bettet sig mot mig.

Och det har funnit folk som frågat mig om just denna situation så då skrev jag klart och tydligt så folk slipper undra, nu vet dom.

2008-11-06 @ 22:09:40
URL: http://madeleineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0