Livets små stunder

Ellu gott folk. Hur mår ni? Jag mår super, tack och lov. Hela dagen har känts dyster och grå, bara känt mig allmänt nere. Men sen i slutet så fick jag mig en riktig upp piggare. Mys bakom hörnet ska jag kalla det, för det var riktigt mys. Och omtänksamt. Han hade märkt att jag hade varit nere hela dagen så då kramade han om mig och redan där fick han mig att känna mig mycket bättre. Snuffsen så söt han kan vara mot mig.
Har suttit och pratat med miafia potta i 1timme,1minut och 38 sekunder nu. Det var ett intressant samtal, vi pratade bland annat om morgon dagens planer. Den här gången är det jag, mia, julia och jessica som ska gå loss tillsammans. Vi kör på de va tjejer!
Sen så eventuellt är det chill hemma hos Albino på lördag men inget bestämt än.
Nu ska jag ta mig en lång, skön varm dusch och bara ta hand om mig själv i 30 sköna minuter.
Vi hörs senare snyggingar
/M

Jag hann klart med romananalysen förresten, satt uppe till klockan 01.46 igår kväll och skrev klart skiten. Gick upp 30min tidigare än jag skulle för att hinna skriva ut också. Och vad säger idioten till lärare när man kommer till svenska lektionen? Jo att man har hela dagen på sig(fram till klockan 24.00)att lämna in den där förbannade jävla analysen. Snacka om bitter jag vart över det. Men men, får jag inte tre stora fina bokstäver på pappret när jag får tillbaka den så kommer jag strypa honom. Allvarligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0