Uppdatering för igår

Vi slutade jättetidigt igår. Runt 10.40, så det vart till att sitta och vänta i skolan tills klockan blev 12.20 då mitt utvecklingssamtal börja. Det gick bra, hade bara fått en notering. Från Nosrat såklart, jag har honom i matte. Men i stort sätt alla i vår grupp fick en lapp, kanske fel på undervisningen och inte eleverna? Konstigt att man inte fattar när man snackar pizzor och superman?
Hur som, efter det vart det raka vägen hem till råcksta och städa. Jag höll på i närmare 5timmar. Vilket betyder 500kr, YES! Det vart riktigt fint och rent hemma. Men fick ont i fötterna. Vet inte varför?
Kom hem sent så fick äta middag och börja med pluggandet av PM som jag hade prov i idag. Det gick bra, typ. Men hade en tendes för att fastna framför 2and a half men. Det är ju så underbart roligt, älskar den serien.
Nu ska jag dunka lite musik. Hörs senare
/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0