Underbara torsdag

Vet inte varför men dagen har varit helt bra. Hade prov imorse i praktisk marknadsföring och det gick bra. Sen så har dagen bara flytit på, skulle slutat 16.00 men eftersom jag och Deniz är så duktiga så fick vi sluta hela 50min tidigare. Det är grejer det.
Kom hem, hann inte med mycket innan det vart till att vandra till förskolan och hämta lillen. Han är så grymt söt den där lilla med sin ryggsäck och alldeles för stora mössa. Älskar den lilla snorisen.
Nu ska jag byta om och bara vänta tills mamma kommer hem så ska jag iväg och träna. Härligt härligt, ska svettas ihjäl. För nu jävlar ska hullet bort, Karibien nästa!
Efter träningen måste jag hem och plugga inför omprovet tills imorgon. Jag har då ett prov i datakunskap. Jag och Deniz missade det sist precis som många andra och nu är det dags att göra det. Dessvärre har hon, satkärringen gjort det svårare för att vi har "haft mer tid på oss och plugga". Men va? Nej! Jag hade inte änns pluggat till första så jag kunde det inte då. Och hur ska jag kunna nu? Det är svårare och jag fattar ingenting. Och jag kan inte göra mer än att läsa om det för har inte word hemma. Känns ju lagom kul när man sen ska göra det praktiskt på en dator. Äh! Ska skjuta kärringen om hon klagar.
Ombyte var det, hörs senare efter träningen. Ciao
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0