Så jävla bra

En gammal man gifter sig med en yngre kvinna och trots att de är jättekära i varandra så kan inte kvinnan få orgasm när de älskar. De går till en psykolog för att få hjälp, och får rådet att hyra in en ung snygg man som skall vifta en handduk över dem när de har sex. Paret tycker de låter märkligt, men eftersom de är desperata gör de som psykologen förslagit. Trots de nya försöken med den handduksviftande, unga mannen så går det inte för kvinnan. Desperata att nå resultat byter den äldre mannen och handdukskillen plats. Kvinnan och den yngre mannen sätter i gång, och nästan omedelbart får hon en jätteorgasm. Hennes man tittar på den yngre killen med ett leende och säger:
- Där ser du grabben, så här skall en handduk viftas!

/Hittade texten på min kära kusins blogg, lovelycity.blogg.se. Och visst var den för skön? haha gav mig ett godnatt skratt iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0