Hej igen

Hej allesammans! Det var ett tag sen. Har inte haft någon dator så har inte haft tillgång till min kära blogg. Hur mår ni i detta trista vinter väder? Jag kunde tycka att kylan var okej när det fanns snö men nu är snön borta och kylan kvar, inte helt okej.
Satt hemma hos Deniz hela går dagen/kvällen och plugga.. och lite annat. Det var mysigt. Vi skickade in uppgiften 23.48. Verkligen i sista minuten. Hoppas vi får ett fint betyg. Helt sjukt, drömde till och med om saker som vi kunde tagit med, då har det gått en aning för långt.
Vaknade upp i Deniz famn, det var så himla mysigt. Älskar att bli omhållen och hålla i handen sådär. Absolut mysigaste som finns, och han låg där så gärna och sniffade i min nacke. Det finns inget bättre sätt att vakna upp på. Hihi så fjantig man blir när man är kär.
Ikväll sitter jag barnvakt, men får sällskap utav Deniz så det kommer bli super. Blir lite mamma, pappa, barn feeling haha.
Mia ska på maskerad ikväll, skulle följt med som brandman men blev barnsittare istället, men önskar henne en super kväll så syns vi på onsdag. Älskar dig hjärtat.
Men nu är Deniz ponken påväg så ska hoppa in i duschen och börja städa lite.
Ha en mysig lördags kväll, det kommer jag ha.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0