GRYYYYYYM

HELT SJUKT! Troja dvd:n funkade inte så jag bestämde mig för att kolla upp vad för filmer emelie hade på din dator. Och där såg jag en film som hette "never back down". Jag tyckte den lät bra så jag valde den. Och det visade sig att jag hade mer än rätt. Den var super bra! Nog en av dom bästa filmerna jag sätt. Jag va helt inne i den och bara skrek och hejade. Jag blev förvånad av mig själv, det var helt magiskt. SE DEN!! Ni kommer inte ångra er, och huvudrollen är hetare än hetast. Serverad på ett fat, ja tack! Asså jag har mått bra och bara skrattat i ett sträck ända sen jag såg den. Den var helt underbart grymt. I'm in love with this movie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ingen fara, bara jag ser)

URL/Bloggadress så jag kan kolla in din blogg:

Vad du hade på hjärtat skriver du här:

Trackback
RSS 2.0